Vikings, un serial care îmi place

Posted on 07/05/2013 de

2


De curând, am început să mă uit la primul sezon din serialul Vikings, sezon pe care aseară l-am și terminat de urmărit. Primul sezon este compus din 9 episoade ceva mai lungi (cam de 40 – 45 de minute fiecare) și pare să fie un fel de introducere în lumea și cultura vikingă.

Vă recomand să urmăriți Vikings dacă vă plac în general serialele cu influențe istorice, dar și cu acțiune care să te țină captivat de la episod la episod. Eu sunt fan filme gen Lord of the Rings sau The Hobbit și seriale gen Game of Thrones, iar Vikings mi-a plăcut și de asta îl recomand. Plus de asta, sunt suficiente vreo 2-3 zile mai libere ca să vezi tot sezonul, deci nu e mare investiție de timp.

Din punctul meu de vedere mai e loc de câteva sezoane bune, mai ales privind la cum s-a terminat ultimul episod. Cei de la History au semnat deja pentru producerea a 10 episoade din sezonul 2, însă filmările vor începe abia vara aceasta, urmând ca noul sezon să înceapă să ruleze din 2014. Până atunci, vă recomand sezonul 1, iar dacă sunteți fani ai genului, nu veți regreta.

Serial Vikings

Posted in: General